20 września 2010

Ceramiczny kot

Ceramiczny kot wysokości ok.20cm

18 komentarzy:

  1. Fajoski ;) I w moim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj....kocisko wygląda na charakterne...świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. agresywny trochę...w kolorkach :) ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!! I ten kolorek!!! Może miałabyś ochotę na wymiankę za coś (właściwie kilka cosi) z moich tworków?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kocur w bardzo przyciągającym mnie kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och to dopiero kocisko! Rodem z piekła! :D Cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka wężowa głowa tego kiciusia...Ale kolor-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że złapałaś ceramicznego bakcyla-super kiciuś!

    OdpowiedzUsuń
  9. już się przymierzam co by mu jakiś komplement sprawić... ale nadal brakuje mi słów...
    jak na kicię przystało jest drapieżny i smukły... heh:) piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki milusi, kompensuję to w tęsknocie za swoim, który odszedł bezpowrotnie. Szkoda, że nie umiem ceramiczyć.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam Cię do mnie po niespodziankę http://moje-imaginarium.blogspot.com/2010/10/kilka-sow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem dziś dobrze zakręcona, mimo wszystko kocur śliczny:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kot!
    Sorki, że tutaj, ale w candy byłoby bez sensu ;) Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza:)