12 września 2010

Wyniki Candy :))

Kilka ostatnich dni nie miałam kiedy buszować po blogach.
W tygodniu przyszła mi paczuszka od Dagmary, z naszej  indywidualnej wymianki - i tym sposobem stałam się właścielką tych oto cudnych kolczyków
Projekt i fot. Dagmara
 wisiorka do kompletu i pięknych 2mm swarków w bajecznym kolorze:).
Do Dagmary powędrowały te oto kolczyki:

oraz kolczyki- kwiatuszki plecione z koralików jablonexa, kolczyki z miyuki oraz ceramiczny wisiorek.
Aparat znów mi gdzieś wędruje, więc zdjęć niewiele, co do reszty musicie mi uwierzyć na słowo:).

Wczoraj otworzyłam paczuszkę od p. Basi ze wspaniałym urodzinowym prezentem- niespodzianką:))), a dziś dowiedziałam się, że wygrałam Candy w Szufladzie różności .
Fot. Revi
Revi bardzo dziękuję za tak wspaniałą wiadomość, którą mogłam rano przeczytać:))). Wspaniały prezent urodzinkowy :)). Cieszę się jak dziecko :).

Mam nadzieję, że moim Candy też sprawię komuś tyle radości :).

Pod Candy znalazły się 52 komentarze i tę liczbę będę wrzucać do Randoma. W przypadku KosimkArt będę brała pod uwagę pierwszy komentarz. Chciałabym Ci dodatkowo podziękować za zwrócenie uwagi, że po przenosinach bloga cześć komentarzy zniknęła. Okazało się, że kilkanaście komentarzy blogger wrzucił do spamu i dzięki Twojej czujności mogłam szybko to naprawić :).

Teraz trochę o zasadach losowania:). Wrzucać będę wszystkie komentarze. Natomiast, gdyby wygrał taki, który nie spełnia zasad Candy, będę ponawiać losowanie.

Dziękuję Wam za udział w zabawie:). Miałam okazję  zajrzeć na wspaniałe blogi i podziwiać Wasze niesamowite dzieła, to było dla mnie największą nagrodą w Candy:)


Losujemy
...
...
kwiatuszkowe kolczyki 

otrzymuje:

 Nagroda niespodzianka:)
Kasiu powędruje do Ciebie jeden z tych trzech wisiorków:

Kasiu gratuluję!
Proszę o adres do wysyłki na maila oraz informację, który z w/w wisiorków chciałabyś dostać:).

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie :)

P.S. Już zastanawiam się nad kolejnym Candy :))

12 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki dostałaś! Zaśliniłam klawiaturę. A Dagmarze po prostu zazdroszczę! Takie kolce mieć? Po cudo!
    Gratuluje Kasi wygrania candy! Moje marzenie posiadać jakąś Twoją prackę! Dlatego rób kolejne candy, może mi się tym razem poszczęści:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no szkoda że nie ja,bo cuda tworzysz...mieć choć jedno zdobyte w taki jeszcze sposób :)
    dziękuję zaq zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Zarówno te , które dostałaś jak i te wysłane:) Czekam na kolejne Candy, bo to fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko... spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe (wczoraj byłam trochę poza zasięgiem kompa - zbierałam kamienie na działce:D)
    a Kasi gratuluję wygrania Candy;) oj na następne też się piszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrowionka urodzinowe :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Kasi, dla Ciebie oczywiście spóźnione urodzinowe wszystkiego najlepszego, a kolczyki od Dagmary - przecudne! Te labradoryty! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, ale ja mam dzisiaj urodziny:D, więc jakie spóźnione?:).
    Dziękuję za życzonka:).
    Przy okazji planuje nowe Candy. Tym razem znacznie rozciągnięte w czasie, ale za to zrobiłabym coś co osóbce, która wygra by się wymarzyło:). Na miarę moich możliwości i materiału oczywiście :). Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze ,ale niespodzianka od rana :-)))
    Niesamowicie się cieszę , to moja pierwsza Candy-wygrana:-)
    Jupi!!!!
    Już lecę maila wysyłać :-)
    No i oczywiście Raven wszystkiego naj, naj ,naj choć trochę spóźnione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się kolczyki dla Dagmary:), już jej zazdroszczę;).
    A jeśli chodzi o candy to ja jak najbardziej jestem za, może tym razem uda mi się wygrać jedną z Twoich śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin! Aby Twórcze myśli nigdy Cię nie opuściły ;)
    Fantastyczne kolczyki zrobiłaś dla dagmary! Równie piękne od niej dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione ale szczere życzenia-wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze!!!
    Cudne prezenciki dostałaś ale jakie cuda stworzyłaś-trudno opisać (więc nawet nie próbuję)
    A Kasi serdecznie gratuluje wygranej w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam tu od Uli, piękne rzeczy robisz z koralików a z ceramiki to zazdroszcze bo naprawdę chciałbym też spróbować a Tobie tak ładnie wychodzi a na koniec a właściwie na początek co prawda spóźnione już ale najlepsze życzenia urodzinowe!!! Pozdrawiam, Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza:)