2 września 2010

Wyzwanie "Słoń Trąbalski" - lista uczestniczek :)

Bardzo się cieszę, że podjęłyście zaproponowane przeze mnie wyzwanie :).

Oto lista wspaniałych dziewczyn, które zmierzą się ze słoniowym wyzwaniem (poza mną, rzecz jasna:):

Tak jak pisałam wcześniej, mamy 2 tygodnie od dziś na wykonanie prac:), a więc do 15 września.
Oczywiście, gdyby ktoś jeszcze się zdecydował to również serdecznie zapraszam:)

P.S. Piękną zakładkę i brelok ze słoniowymi motywami wykonane przez ew można już podziwiać na jej blogu:).

7 komentarzy:

  1. trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością na efekty tego wyzwania :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi tylko jedno moja droga - mam jakoś podesłać Ci te prace czy wystarczy jak wrzucę je na bloga u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczą zdjęcia na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczaki jeszcze przemyślę sprawę do jutra o ile jest jeszcze taka szansa... bo chyba przez to zamieszanie ze zmianą adresów coś mi się pomieszało:D

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety nie wyrobię się - muszę jeszcze prezent na mamy 50 urodziny wymyślić:D koncepcja jest - gorzej z materiałem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza:)