15 września 2010

Wyzwanie "Słoń Trąbalski" :)

Przedstawiam efekty słoniowej zabawy:)

moje prace:) - o dziwo powstały dwie
Długo zastanawiałam się co zrobić, początkowo miał to być słonik z koralików. Ostatecznie stwierdziłam, że jak na razie jeden ceramiczny słoń w zupełności wystarczy:). Dlatego prezentuję moje luźne nawiązanie do tematu.
Pierwsze kolczyki kojarzą mi się ze słoniowymi uszami. Drugi komplecik, w szczególności wisior - nawiązuje do majestatyczności i olbrzymich słoniowych rozmiarów :)


Delikatna i bajeczna zakładka do książek i smycz do kluczy - Ew


Praca Wilczeq - z jednej strony zabawna, z drugiej budząca grozę. 
Wspaniale połączone tak skrajne dla mnie emocje i wrażenia.


Słodki i dziewczęcy breloczek all4art


Widząc pracę Hani od razu uzmysłowiło mi się, że nie da się klaskać jedną ręką :), 
także Słoń Trąbalski potrzebuje towarzyszki.

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za rewelacyjną zabawę:)

8 komentarzy:

  1. To ja dziekuje za jej zorganizowanie i mozliwosc kreatywnej tworczosci:) A Twoje pace jak zwykle powalily mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to jestem oczarowana Waszymi pracami:). A Twoja Pani Trąbalska powaliła mnie na kolana odkąd ja pierwszy raz zobaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te wasze słonikowe zmagania!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne prace ale praca Wilczeq-uff...-staram się nie oglądać tego typu prac (źle potem sypiam).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace...i jaka różnorodność. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne te słonie :) Miałaś świetny pomysł.
    Twoja delikatna, misterna biżuteria zrobiona na to wyzwanie przeogromnie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podołałyście słoniowemu wyzwaniu perfekcyjnie! Wszystkie prace piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie co jest najfajniejesze? Że każdy słoń jest inny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza:)