1 października 2010

Candy w Pracowni Alaya

Mam przyjemność ogłosić kolejne Candy w Pracowni Alaya

Tym razem nietypowe, ponieważ to Wy decydujecie co otrzymacie!:)
Dla osoby która wygra stworzę coś wyjątkowego, według jej własnego życzenia i projektu.

Do wygrania kolczyki lub wisior, wedle życzenia zwyciężczyni (w ramach posiadanych w pracowni materiałów).




Zasady standardowe:
1. Zostawiacie komentarz pod tym postem z chęcią uczestnictwa
2. Osoby posiadające bloga proszę o umieszczenie tam informacji o moim Candy wraz z linkiem (na pasku bocznym)
3. Osoby nieposiadające bloga proszę o podanie namiarów na siebie w postaci maila
4. Losowanie przy użyciu Random. Dlatego, żeby ułatwić mi życie - proszę Was o zamieszczanie wyłącznie jednego postu
5. Niewykluczone, że jeszcze coś dorzucę dla obserwatorów:)
6. Przy dużej ilości chętnych przewiduję dodatkowe nagrody


Na zgłoszenia czekam do 28.02.2011
Losowanie 1 marzec

WYNIKI

158 komentarzy:

  1. ehhh ty szalona kobieto :-) z wielką przyjemnością staje w kolejce :D
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. więc ja szybciutko się zapisuję...mieć coś od Ciebie musiałoby być niezwykłym szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też koniecznie się zapisuję ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już się nie mogę doczekać lutego, i wyników! mam nadzieję, że chociaż tym razem los mi będzie sprzyjać! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow długi ten czas na zapisy... czy ja dozyje do lutego z tym wszystkim co mam teraz... no nic najwyzej...

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to oczywiście ja też staję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszące to candy na życzenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo coś dla mnie. Candy u Ciebie :D. Już klecę info u mnie. O matko, aż do lutego każesz czekać :P?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli można, to i ja:)

    http://maly-karaluszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień obrodziła w candy. Zatem ja też się dopisuję do Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście już się ustawiam w kolejeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe ja też się zapisuję, takiej okazji nie przepuszczę:D
    zapraszam też do siebie na słodycze

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujące candy. a niech tam zapisze się na cudeńko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak tu nie skorzystać? :) Tylko skręci mnie przy tak długim czekaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesująco, inacej niż większość candy. Zapisuję się!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na candy :).
    I widzę, że będziesz nas uczyć cierpliwości hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, bo uwielbiam niespodzianki :)
    Pozdrawiam!
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak tu się nie zgłosić, gdy ktoś oferuje spełnianie marzeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega odległy termin, ale jak się tu nie zapisać :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  20. dopisuję się:)))
    i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam,ze tu ale zapraszam po wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ...Oj, jestem ciekawa tego candy :)
    Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności tworzysz aż się napatrzeć nie mogę!!!!
    Czekam zatem lutego kiedy mam urodzinki:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakże mogłabym się nie przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  25. aaaajjjj biżuteria to coś co kocham!

    alicja.m3005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakby się mi udało to prawie jak prezent urodzinowy na 3.03 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się i ja w kolejce:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Можно встать в очередь за конфеткой?!Я из России,спасибо.
    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się do kolejki po Twoje cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też chętnie się ustawię w kolejce :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. to ja też zapisuję się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się : ))

    zygata.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się Ciekawie tylko tak długo trzeba czekać,ale warto

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj na cudo, które wyjdzie spod Twoich rączek warto tyle poczekać!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kapitanle Candy i sporo czasu na zastanowienie się co bym chciała dostać:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  36. Bez dwóch zdań i ja się piszę :)) Będę całą zimę obgryzać paznokcie z emocji :)) Ale będę czekać :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dziękuję za udział w candy i bardzo chętnie biorę udział w Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za zaproszenie, chętnie wezmę udział w zabawie ;)
    www.aledro-kolczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. oczywiście dopisuję się !!!
    Sliczne rzeczy tworzysz :-))

    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  41. piszę się :)
    http://taa-gaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Staję w kolejcę po cukierasy :)

    i serdecznie zapraszam na swojego bloga:
    zimna29.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. ojoj tyle czasu jeszcze a ja już sie skręcam z ciekawości
    ps. pojecia nie mam jak zrobić baner na boczny pasek, wiec zdjecie bedzie w poście
    ps.2 wszyscy maja bloga - mam i ja

    OdpowiedzUsuń
  44. zapisuje sie :)
    swiatfilcu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam biżuterię więc z radością się zapisuję:) paulina_gruda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. ja tez sie z przyjemnoscia zapisuje,przepiekne rzeczy tworzysz:))

    http://asia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bardzo chętnie ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    http://olinka85.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z wielką chętką na Twój słodki drobiażdżek ustaiam się w ogonku! :) ... tym bardziej że jakaś chandra mnie "chyta" niemiłosiernie, więc na przekór - spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aaaa :) chętnie się dołączam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Małe co nieco, powiadasz? ;-) Jedynym mankamentem jest to potwornie długieee czekanie... A potem jeszcze wybierać? Okrutne te Twoje warunki, ale cóż... trzeba się poświęcić ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Spróbować trzeba. A może się uda ;-)
    W takim razie zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam.
    P.S. gosiaczek_0_0_7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię niespodzianki, z tak zdolnych rączek tym bardziej. Zapisuję się, a Ciebie na moim blogu. Zapraszam też na swoje candy.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj Kochana:) Z wielką przyjemnością zapisuję się na cudowności jakie wyjdą spod Twoich zdolnych łapek:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  57. lubię candy bladykot@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Niesamowita jesteś! Spełniasz marzenia;). Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja też się zgłoszę ;)
    Kasia
    e-mail: zuzu1210@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  60. TO ja też ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj jaki sliczny blog :)
    To moze i ja stane po nagrode w kolejce:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Dołączam do ogonka ;o))
    elciad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Dołączam się do grona chętnych.

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce, bo piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Do 28 lutego kolejka wydłuży się do 100 km no ale cóż szczęściu trzeba dać szanse więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja się zgłaszam :)
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się i ja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też chętnie wezmę udział! może w nowym roku szczęście mi dopisze

    alicja.m3005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością nosiłabym coś od Ciebie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Candy? Bardzo dobrze się składa. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie ustawię się w tej kolejce, bo cuda kobieto robisz!!;) i cierpliwości uczysz..:) Mój e-mail: agul-agul@o2.pl
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Присоединяюсь))
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również bardzo chętnie przyłączam się do zabawy! Tym bardziej, że taka wyjątkowa biżuteria do wygrania :) Gratuluję talentu i pomysłowości!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja tez chętnie blog mam od paru dni wiec podam mail zakupocholiczka.magda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. To i ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się i ja :)
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. To i ja sie ustawie w kolejce, mimo że jest bardzo długa.

    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. pięknej biżuterii nigdy nie za wiele
    przyłączam się

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętna jestem na takie słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  81. Kolczyków nigdy za wiele-)

    Pozdr. Miłego wieczoru
    http://anula2010.blog.onet.pl/
    bursztyn23@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  83. niespodzianki zawsze kuszą... Ja się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja też staję w kolejce:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Asia

    jo_asia86@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  85. It's a wonderfull candy! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Woooow to i ja się piszę a nóż widelec się coś trafi;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapisuję się i ja! :)

    Pozdrawiam,
    LuLuZ
    http://luluz-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Podoba mi się tworzona przez Ciebie biżuteria, dlatego się ustawiam i pomimo dłuuuugiej kolejki liczę nieśmiało na łut szczęścia....

    OdpowiedzUsuń
  89. :) i ja szczęścia spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Twoja biżuteria zwala z nóg dlatego chętnie ją bym nosiła:)) Zgłaszam się: dzianga1@wp.pl. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  91. to i ja chętnie ustawiam się w kolejeczce
    dorotka.dopart@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. łał, oferta warta grzechu :)
    nawet wiem którą techniką wykonana praca znalazła by u mnie dom :)
    ach.. pomarzyć !

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam biżuterię, więc nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Chetnie to przygarnę zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  95. I would love to play with you...:0
    Your candy is on my blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  96. może być całkiem ciekawie. powiekszam kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  97. uwielbiam candy! i takie nagrody- niespodzianki także. Ustawiam się na koncu ogonka. Pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  98. jejku ja też się piszę:D choć znając moje szczęście to raczej marne szanse;D

    OdpowiedzUsuń
  99. fajne candy!
    zapisuje się do zabawy
    POzdrawiam:))

    ewelina12-555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja również chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  102. uwielbiam niespodzianki:) oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja tez się zapisuję:)

    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja także próbuję :)

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. оhh, so yummy candy=) I would also like to try my luck!
    http://enchanted-stitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja ustawiam się w tej długiej kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  107. chetnie sie ustawie w kolejce co tam moze sie poszczesci

    OdpowiedzUsuń
  108. Niespotykane candy, ciekawe czy będę miała szczęście, dostać jakieś cudo z Twoich rączek.

    OdpowiedzUsuń
  109. Cóż to za szaleństwo! Nie dość że można coś wygrać to jeszcze sama mogę wybrać co chcę... Cudnie
    marta28170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. szczęści trzeba pomagać, więc i ja się zgłaszam, nie mogę przepuścić takiej okazji

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się z przyjemnością :). Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. staje grzecznie w kolejeczce :))))

    OdpowiedzUsuń
  113. Takiej zabawy przegapić nie mogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Moje miejsce w kolejce zajęte :)
    http://kamanoska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. No to jeszcze i ja się ustawię:) Ciekawe czy będę ostatnia;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Jakiś cudny drobiazg tylko dla mnie - i jak tu się nie skusić? Dopisuję się - shirafune@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Tak, tak, ja też się dopisuję:)

    pozdrawiam,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  118. Rety ale konkurencja :D Twój blog i Twoje prace cieszą sie dużą popularnością :) prace niezwykłe mam nadzieję że może i do mnie uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja tez sie zapisuje

    www.jewellerybijou.blogspot.com
    i zapraszam do mnie tez na Candy:

    http://jewellerybijou.blogspot.com/2011/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  120. OJ KUSZACE
    CANDY OCZYWIŚCIE USTAWIAM SIĘ W KOLEJKĘ...
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. i ja poproszę ... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  122. ja również się zapisuję :)

    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja się dopisuję do chętnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ustawiam się w kolejce. A nóż szczęście dopisze.
    http://robotkireczne-pikotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Я рада , что еще успеваю записаться !предложение очень заманчивое !надеюсь на удачу.
    Ссылка на правой панельке блога
    http://21stitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. chętnych nie brakuje :) ... więc grzecznie w kolejce się ustawiam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Taka niespodzianka cukierkowa jest bardzo intrygująca :) Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce i grzecznie czekam na losowanie :) Pozdrawiam i gratuluję tak twórczej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja też chętnie stanę sobie w kolejce Pozdrawiam kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Z radością zapisuję się do wydłużającej kolejki. Tworzysz bowiem biżutki przecudnej urody! Candy słodkie i kuszące!

    Info. oczywiście u mnie już jest: http://chwilapasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  130. śliczności tworzysz :D staję w ogonku dając sobie szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja też wezmę udział :)
    www.parfaitea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Moze jeszcze mozna??.....
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. ooo, udało mi się załapać ostatniego dnia:-) przy okazji serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  134. My, Magiczni się dopisujemy i zapraszamy na nasze ROZDAWASIE :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Jejku, tele chętnych, może do mnie szczęście zechce się uśmiechnąć? Kocham wszelakie wisiory.

    OdpowiedzUsuń
  136. EEEEEEEE - nie uśmiechnie :( Przegapiłam datę! Buuuuuuuuuu. Ale sobie poprzeglądam co robisz - może coś mi w oko wpadnie i sie dogadamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza:)