25 listopada 2010

Prezenty :D

 Z małym opóźnieniem chwalę się cudownymi prezentami jakie ostatnio dostałam :)

Prezenty od EW wygrane w jej Candy 
Otrzymałam prześliczne kolczyki, cudowna bransoletka (pierwsza w moim życiu bransoletka, która noszę :) ) oraz przepyszne herbaty, które nie doczekały się zdjęcia. 

 
W indywidualnej wymiance z Pinki 
Otrzymałam ten oto bajeczny sutaszowi komplet 
(dorobię do niego łańcuszek i będzie idealny na jutrzejsze wyjście :) )


Do Pinki powędrował ten oto plecionkowo-ceramiczny komplet i garść przydasiów


W wizażowej wymiance z okazji Mikołaja 
Otrzymałam śliczne motylkowe kolczyki od Ewasko


Prezent wykonany przeze mnie powędrował do Biedronki



5 komentarzy:

  1. O, moja droga, to Ty zgarnęłaś ten piękny komplet od Pinki? W tej chwili to aż zzieleniałam, tak Ci zazdroszczę! :))
    A komplet dla Biedronki jest przeuroczy - szczególnie kolczyki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się Beatko że komplecik co się spodobał :) niech ci się dobrze nosi:*
    Piękny komplecik zrobiłas dla Biedronki oj piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się niezmiernie, że sprawiłam Ci radochę moimi "wypocinami" ;) Miłego noszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Shenny zieleniej:D, moje nie oddam:D
    Pinki dziekuje:*
    EW ja Ci dam wypociny!, bransoletka zrobiła furorę:D i wreszcie pierwsza, której nie zerwę i nie zgubię. Dzięki tobie w końcu wiem, jakie bransoletki chce nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się po raz drugi :) polecam te bransoletki do pracy z komputerem ;) świetnie chronią nadgarstki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza:)